<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7038877730669812115\x26blogName\x3dGOD\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://inthenameofmygod.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dfa\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://inthenameofmygod.blogspot.com/\x26vt\x3d-3960238687641729694', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

GOD

هر كس به اندازه خدايي است كه به آن ايمان دارد...

 

ادامه پست بالا

**حالا دیگر دوران ملت هاست نه دولتها
احمدی نژاد در ادامه سخنان آغازین خود در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی اظهار داشت: ایران عزیز تنها کشوری است که پیروان ادیان را فقط به خاطر اینکه پیرو دین الهی و موسی و عیسی و زرتشت هستند، احترام می گذارد و با اینکه از جمعیت کمی برخوردارند در مجلس نماینده دارند و آنان مانند نمایندگان دیگر از حقوق یکسان برخوردارند.
وی افزود: (دولتمردان) ایران اسلامی که داعیه دلسوزی (زنان) دارند، همزمان بعد از (رحلت امام) جریان وسیع (زن ستيزي) در( ايران) برپا کردند.
احمدی نژاد با طرح این سئوال که اگر شما طرفدار (حقوق زنان) هستید، پس ماجرای (زن ستيزي) چه بود، خطاب به دولتمردان گفت: زنان را مجبور کردید که در شرایط نا امن به سرزمین (بيگانه) پناه ببرند (فرار مغزها و غيره ...). چرا خیال می کنید که آنها (زنان) امروز در (ايران) در آرامش هستند. کسانی که وطن خودشان را به خاطر فشارهای شما رها کردند. به خاطر (زن ستيزي) شما، (زنان) به سرزمینهايي رفتند که مال آنها نیست. (بقيه هم) هر روز هم در فضای ناامنی (ايران) زندگی می کنند.
رئیس جمهوری اسلامی ایران خطاب به (دولتمردان) ادامه داد: یک بار گفتم و باز هم می گویم درهای این زندان بزرگ را باز کنید. شما (زن ستيزي ) را کنار بگذارید، ما فکر می کنیم (زنان) هم به اندازه بشریت حق زندگی دارند. اجازه دهید صلح و امنیت بر پایه عدالت و معنویت برپا شود که این صلح و امنیت پایدار است.
وی افزود: وقتی ما می گوییم اجازه بدهید (زنان) تصمیم بگیرند می گویند فلانی طرفدار جنگ و (آشوب و فمينيسم) است، این شیوه ها شما را به کجا خواهد برد و چگونه می خواهید دنیا را اداره بکنید. یکبار اجازه بدهید (زنان) نظر خودش را آزادانه اعلام کند.
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجا آزمایش تمام دستاوردهای لیبرالیسم است. تمام تمدن کشورباید تجربه پس بدهد، اینجا باید آزمایش بشود. شما کاری کردید که در دنیا دیپلماسی (اسلام) تبدیل به دروغ و کلک شده است. هیچ کس به (مسلمان) اعتماد ندارند.
وی با طرح این سئوال که با این شرایط آیا می توانیم به صلح، امنیت و دموکراسی و حقوق بشر (وحقوق زن برسیم) ؟ این از مرام و فرهنگ انبیاء به دور است. فرهنگ انبیاء بر صداقت و انسان دوستی و مهرورزی است. مدعیان حقوق بشر (زنان) و دموکراسی (واسلام) چگونه می خواهند دنیا را اداره کنند. اکنون (زنان ايران) هنوز دارند خسارت (جنسيتي) که نقشی در آن نداشتند را می پردازند. (زنان) خسارت (برداشتهاي غلط از اسلام) را که در آن حضور نداشتند، می پردازند. سوال این است فرض می کنیم (درغرب نگاه ابزاري و در ايران مرد سالاري) بوده و جنایاتی اتفاق افتاده؟ (زنان ايران امروز) چه گناهی کرده که همچنان تو سری خور است؟ من تردید ندارم که (زنان) هم این صحنه را نمی پسندد. ما می گوییم این مناسبات ناعادلانه است.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ما طرفدار صلح و آرامش هستیم، اظهار داشت : با رسانه هایی که با پولهای مفت و بادآورده تغذیه می کنید به (زنان) حمله می کنید و آن را (بي اختيار وابزار) اعلام می کنید. احمدی نژاد یک معلم مدرسه است و صلح دوست است و به مورچه ای هم آزار نرسانده است.
وی تصریح کرد: ما طرفدار صلح و آرامشیم. اما صلح ریشه ای و پایدار نه تحمیلی، چرا باید همه (زنان) اسیر باشند تا عده ای جیب هایشان را پر کنند.
احمدی نژاد خطاب به (دولتمردان) گفت خیال می کنید با شبکه های رسانه ای خود هر کس و (زن) را هر جور که بخواهید معرفی کنید، یا هرگونه که خواستید رفتار کنید. دوران این اقدامات تمام شده و امروز آغاز دوران بيداري ست ، ملت ایران در تاریخ خود به هیچ کشوری تجاوز نكرده است.
**نامه ای به سران کشورها خواهم نوشت
محمود احمدی نژاد تاکید کرد: ما خواهان صلح و آرامش برای همه هستیم و برای سران کشورها نامه ای خواهم فرستاد و مطالبی را در میان خواهم گذاشت. پیام ملت ایران دعوت همه به فرهنگ انبیاء است. این شعار امسال ملت ایران است.
رئیس جمهوری ایران در ادامه کنفرانس مطبوعاتی خود با خبرنگاران داخلی و خارجی تاکید کرد: همیشه (زنان) دفع (ظلم) کرده، همیشه از (حقوق خود) دفاع کرده اند. تاریخ ثبت کرده که (زنان مظلوم بوده اند) . در همین 27 سال (انقلاب) چه کردید شما با (حقوق زنان). چرا با آزادی و (استقلال انساني زن) مخالفید. چرا با اینکه (انسان) باشد مخالفید. چرا (نگاه ابزاري وجنسيتي) را تحمیل کردید. چرا (مادي پرستي غرب) را حمایت کردید. حالا انتظار دارید ملت ايران (وزنان) برای شما هورا بکشد. الان هم تجربه و عبرت نگرفتید.
وی افزود: من به شما نصیحت می کنم به اخلاق انبیاء برگردید. ما حتی شماها را هم دوست داریم. ما نمی خواهیم شما آبرویتان برود. ما نمی خواهیم شما در فشار باشید. چرا (زنان) خود را تحت فشار گذاشتید و هر روز یک فضای تهدید دروغین ایجاد کردید.
..... ما از ناراحتی (زنان) ناراحتیم. اما این چه رفتاری است که شما می کنید.انتظار دارید همه تبعیت بکنند از شما. دوران اتکاء (به قلدري ها وبي خردي) به سر آمده است. الان دیگر دوره فکر و اندیشه و فرهنگ و ادب است. ما ملتی هستیم خواهان صلح و آرامش. پیشرفت و اقتدار خودمان را نقطه مقابل هیچ ملتی نمی دانیم.
وی خاطرنشان کرد: ما خواهان صلح و آرامش برای همه هستیم و برای سران کشورها نامه ای خواهم فرستاد و مطالبی را در میان خواهم گذاشت. پیام ملت ایران دعوت همه به فرهنگ انبیاء است.این شعار امسال ملت ایران است. برگردیم به فرهنگ انبیاء تا صلح و آرامش و سعادت برای همه بشریت محقق بشود.
......
آقاي رييس جمهور نصايح خود را از زبان خود بشنويد كه هيچ چيز گويا تر از آن نيست و به آن عمل كنيد. به اميد آنكه از ظلم به هر شكلش و در تمام ابعادش و درهر سايز و اندازه اش رهايي يا بيم. تا جامعه بشر يت به تعالي برسد. اگر مي دانستيد.
پايان
23تير1387

برچسب‌ها:

By maryam
On ۱۳۸۷ شهریور ۱۵, جمعه
At ۱۱:۵۷:۰۰
Comments :
 

for this post

 
Anonymous ناشناس Says:

سلام
میخواستم در ادامه نظراتم در پست پیشین ادامه بحث ها انجام گیرد که موضوع و نوشته شما مرا بدین جا بخواند و بگفت که اینجا قدم بگذار...امیدوارم قدم من باعث تخریب نشود و قدمی در جهت اصلاح باشد......
بهتر است بار دیگر به این نکته اشاره کنم که برخی نظرات من در پست های پیشین مقداری ناشی از نا آگاهی از مقصد صحبت های شما بوده و بعضا باعث ناراحتی شده و پشیمانی خود...خوب پس بهتر است ابتدا معذرت خواهی کنم!

در اینجا نامه ای را می بینیم که به گونه ای هنرمندانه و ظریف و ماهرانه تغییر پیدا کرده که شاید دغدغه ای بیان شود که واکنشی را در برگیرد و واژه هایی چون آمریکا،اسرایل وآزادی ... جای خود را به دولت، قانون، زنان و ... می دهند.به نظر شما آقای رییس جمهور با خواندن این نامه چه عکس العملی نشان می دهند؟
خوب حقوق زنان و آنچه بدان مربوط می شود را به خوبی نشانه گرفتید و به قول خودتان درد دلی بود که بدنبال مرحم می گردد و از کسی مرحم میخواهید که خود زخمی می کند!
من هم با برخی گفته های شما موافقم و واژه ی ظلم به واقع برای بعضی موارد باید به کار رفته شود و دلیل آن نیز این است که در جامعه از زن میبینیم!شاید از همین دولت و قانون گذاری هایش باشد که اینچنین بر خلاف آن فوران می کند و شاید علتش برهنگی فرهنگی باشد!قانونی که در مورد حق و حقوقی اتخاذ می شود امکان دارد که اشتباه باشد و جامعه را به سمت و سویی می کشاند که نباید برود،شاید دلیلش برداشتی غیر از آنچه که باید صورت بگیرد،انجام می شود و شاید ان قانون از بن و ریشه مشکل دارد،خوب بحث ما حل این مشکل نیست و عرض من اینست اگر قانون اشتباه است دلیلی ندارد برای نشان دادن این اشتباه بر روی آن تکیه کرده و سعی دارند تا گوشزد کنند حال انکه اوضاع و احوال را بد و بدتر می کنند!
مطمئنا راهی برای گفتن این مسئله که نشان دهند اوضاع اینچنین و انچنین است و اشکال از شماست وجود دارد!عقل سلیم نیز اینرا بر میگزیند!
حال میبینیم که این مسئله به جدالی تبدیل شده که طرفین با انجام و نشان دادن اموری و شاید گفتن سخنان دهان پرکنی سعی بر بهبود حال خود و یا نشان دادن خرابی حال خود دارند و نمی دانند که باعث تخریب همه چیز می شود و یا حداقل باعث انحراف می شود.
راه حل وجود دارد ولی آنچه که مهم است دیدگاهی است که طرفین از یکدیگر دارند.

از اینکه این وقت را به من دادید بسیار سپاسگزارم و باز هم از زحماتی که میکشید تشکر می کنم.
با تشکر

 

Leave a Reply